Polecam Thora Dwójkę, magia! (polish)

Leave comment!

Przyznam się, że obejrzałem po prawie dwóch latach od premiery Thor: Mroczny świat (Thor 2)... Mam nadzieję, że nikt mi głowy za to nie urwie. Generalnie staram się być na bieżąco z filmami superhero, ale tak jakoś pierwsza część mi tyłka nie urwała, więc zupełnie zapomniałem o dwójce.



Ale OK. Obejrzałem i chciałbym polecić. Serio! Jeśli ktoś lubi fantastykę z elementami (no, nazwijmy to) magii, przeplatanki z sci-fi (fruwa tu trochę statków kosmicznych i innego żelastwa) + ma ochotę się trochę pośmiać i pooglądać rozwałkę (oj, leją tu się całkiem przyzwoicie), ale może niekoniecznie gustuje w klimatach superheroes - no, to ja bym polecił. Z widelcem na sercu. Chwilami trochę powiewa grozą, ale głównie film na poprawę humoru się nadaje całkiem, całkiem.

Taka tam, niby-recenzja w makaronowym skrócie :3 

0 komentarze:

Post a Comment