Fanarty od kochanych fanów ♥ (polish)

Leave comment!
Wiele razy podkreślałem już, że mam najlepszych fanów na świecie. Nie raz i nie dwa udowadniali mi to na przeróżne sposoby. Spora grupa z nich często odzywa się do mnie na czacie, rozmawiamy na wszelakie tematy - debatujemy nad sensem życia, makaronem, i tak dalej. Jest też pewna grupka osób, która postanawia uwiecznić moją facjatę na swoim rysunku, a nawet stawiają mi pomniki w grach. Serio, fejm doje*any!

Chciałbym podzielić się w tym miejscu częścią tych prac, które otrzymałem. Sprawiacie mi tym wielką frajdę, serio! (Ten post będzie aktualizowany na bieżąco, co jakiś czas będę dokładał nowe fanarty od was :))

Moja wielka głowa stworzona przez Jakuba w grze :v
Jon jako makaroniasty motyl od Alicji!
Moja miska ma też solowe występy :3 Tutaj fanart od Adrianny!
Spaghetti Time od Kosma! :D
Gif z Jonem od Jakuba :D
Joneł taki smutny, rysunek od Kosma!
Tymek widzi mnie jako wielką kulkę z michą :D
Crunchester (czyli Adam) uważa, że powinienem mieć więcej fejmu :P
A tu Łukasz uwiecznił spaghettiselfie!
Tymek zrobił moją facjatę w Agar.io :P
Jestem nawet w Majnkraftach! :D Dzięki, Kosma!

Tak mnie widzi Profesor Wór, poczciwy kolega po fachu z internetów :P Ale to tylko jedna z jego wariacji na mój temat. Chyba naszykuję osobnego posta dla tego wariata w kitlu :D
A na koniec kolejny fanart od Adrianny z miską, która podbije każde serce! :D
Jon, który postanowił zostać pisanką od Ali :P


Jeśli ktoś chciałby wykonać dla mnie fanarta, bądź w ogóle się odezwać i pogadać o ufo, superbohaterach, czy spaghetti, to znajdziecie mnie na fejsie tutaj lub tutaj. Na maila też zaglądam: jonspaghetti@gmail.com ;)

Trzymajcie się ciepło i niech wasze miski spaghetti zawsze będą gorące i smaczne! :3

(A jeśli o jakimś fanarcie zapomniałem, co by go tu wkleić, to ślijcie do mnie przypominajkę, bo zapewne gdzieś mi się zapodziać musiało :<)

0 komentarze:

Post a Comment